måndag 31 augusti 2009

Nice weekend for sure


Min Lovebug.

Nu har jag äntligen kommit iväg till Rudskogen för att hälsa på. Fick träffa alla tre flickorna med familjer. Hade fredagsmys med Lukas, Nemi och Kajsa och sen morgonmys med Irma eftersom jag sov hos Lina och Micke. Erika & co tittade in på lördagen så jag fick träffa dom åxå. Lina, Irma, Nemi och jag var i stan och shoppade en tur på förmiddagen. Vi strosade runt och tittade
efter kläder till Irma och fick oss lite tidig lunch.

Lina har skaffat en ny hobby och gör så fina smycken. Jag var tvungen att få mej en Lovebug att hänga i halskedjan. Hon gör även örhängen och en hel del annat i helt underbara färger. Jag hann välja och välja om tre gånger innan jag bestämde mej för "min" färg som du kan se där uppe. Dom andra kan du se på hennes hemsida http://www.irmalotta.se/.


Sedan gick resten av helgen i hurtbulle-stil. Lite småregnigt understundom men annars trevligt och nåt man mår gott av och känner sej nöjd med. Inte minst på det sociala planet.

1 kommentar:

Grym sjö! sa...

Det lät mysigt det där! Vilket fint smycke!Puss o kram