fredag 16 april 2010

Vad blev det, nu då?

Antar att det är lite tråkigt att titta på min gamla "påskhare". Och nån GLAD PÅSK blev det ju inte. Förkyld och usel i allmänhet. Fick finna mej i att familjen firade utan mej. Har aldrig varit utan familjen på påsk förut och det var inte roligt. Inte bra heller att dom klarade sej utan mej. Det får vi inte låta dom inse nån mer gång. Nej. Skojar bara. Är ju glad att dom har varandra och firar ihop i alla fall. Himla kul att dom har gemenskapen. Och mat kan dom laga. Helt klart.
Sen kom en ny vecka med arbete. Inte lantbrevbäreri i Sillerud som jag tänkt mej, utan spring i Årjäng. Nyttigt för gumfläsket. Samma nästa vecka åxå antar jag.
Men smiter nog upp till Högboda i helgen och umgås först.
Ha en fin helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Lisa

Jeg vet dessverre ikke om denne plata er å få kjøpt lenger, isåfall finnes den på en full CD. Men du kan kontakte Pål Erik Berntsen som har jobbet en del for plateselskapet til Håkon, Han kan du treffe på E-post til gvoksen@online.no og han kan muligens hjelpe deg. Det er det eneste jeg kan hjelpe deg med foreløpig. Send ham en mail og si du har snakket med meg. Lykke til!


Vennlig hilsen For Swingende v/Thomas Neraasen

Adr: Øvermoen 8, N-2836 Biri, Norge
E-post: forswingende@online.no
Hjemmeside: www.forswingende.com
Tlf. 958 35478

----- Original Message -----
From: L firinci
To: th-ner@online.no
Sent: Friday, April 16, 2010 2:41 PM

Hej!!!


Lisa heter jag och fick förfrågan av min moster om jag kunde hjälpa henne
hitta "Håkon Banken, Flickan från Gästis".
Så min fråga är om den finns tillgänglig som singel eller vart jag kan få kjöpt den. :)

Mvh
Lisa Waller