måndag 18 augusti 2008

Helgen

På lördag åkte jag upp och hälsade på i Högboda. Full rulle och Per och Emelie åkte sen iväg till
Pers mor. Då passade jag Ida medan Erika for och storhandlade. Jag passade på att beställa med en par grejer till mej också så då slapp jag ju ut och handla. Handla tycker jag inte om. Då går jag mycket hellre en långpromenad med Ida.

Efter besöket i Högboda svängde jag iväg till Dyvelsten. Nemi hade gått och lagt sej men Lukas var vaken och pigg på att bli med till Byn där vi skulle fira morfar Lars-Eriks födelsedag på söndagen. Det blev lite sent innan vi kom dit och ännu senare innan vi ätit och pratat färdigt och nattade.


Efter frukost blev det ryggkli och en massa prat om katter och tranor mm.



I väntan på att alla ska komma hinner man bli hungrig och en del tjuvstartar med köttbullar.



Mums med efterrätt. Moster Linis glassbomb.


Efter maten blev en del jättetrötta. Morbror David och Nemi slocknade.



Ett kort med alla närvarande och synliga








Inga kommentarer: