onsdag 13 oktober 2010

Nya tag.

Eftersom det inte fungerar att vara abitiös och skriva långa innehållsrika och uttömmande inlägg, ska jag nu satsa på SMÅ, SNABBA och OFTARE. Så mycket som hänt sen sista gången ids jag inte försöka.

Så jag nöjer mej med att skryta över mina sista bedrifter och värv. Dels har jag lyckats åstakomma 2(två) pippitröjor. En till min dotterdotter Irma och en till min (kan man säja så????) sonvovve Greta. Förhoppningsvis bara en början. Jag satsar på att orka och hinna mer.
Sen har jag fått tag på ett knäckebrödsskrin som jag önskat mej. Det är ett NilsJohan från 50-60 talet. Ett sånt hade vi i mitt barndomshem och jag tycker dom är så häftiga. Köpte (tack Lina för hjälpen) ett blått på Tradera. Men ska försöka få ett rött åxå eftersom jag inte vet vilket jag tycker bäst om. Titta på bilderna så får ni se härligheten.






Coolt va? (Bilderna hamnade längst ner tom)

1 kommentar:

Grym sjö! sa...

Häftigt med både pippitröjor (hur hinner du?) och brödskrin. Ska börja blogga igen jag oxå, håller på att peppa mig själv. Kram