torsdag 10 december 2015

Våran Vera.

Ja nu har hon kommit. Våran lilla Vera. Som jag nämnt förut är jag ju sju-faldig mormor sen några år. Men nu jag då en-faldig farmor. Den 20 november bestämde hon sej för att visa sej. Allt funkade bra. Pappa David var på plats och behövde inte köra rally in till Karlstad. Vi låg och sov när David ringde strax efter 11 på kvällen och meddelade. Och visst blir man omtumlad även om man vetat i flera månader att det skulle hända. Jag hade haft dom två stora hundarna hos mej i flera dagar. Fungerade jättebra med promenader morgon och kväll och att rasta dom innan jag for ut på landsorten med posten. Sen till helgen flyttade vi ut till Nilsson. Dom små vovvarna fick vara hos Titti och bli lite bortskämda. =)


Så välkommen älskade Vera.

Första titten på BB

Gostrollet
Nu börjar vi bli stora damen.
 

Inga kommentarer: