söndag 2 juni 2013

Back to normal.

Sååå. Nu var man tillbaka hemma. Nöjd och belåten med allt. Resan, sällskapet, upplevelser och sen att komma hem. Kan inte bättre bli. Allt och lite till mot vad jag förväntade av resan. Lite starkare ben tex.  och konditionen är klart något bättre. =)
Jag har sett igelkottar. Nåt jag inte sett sen jag var barn. Och rabbisar.
Tack syrran för att vi kom iväg. Och att du tog hand om mej och såg till att jag kom tillrätta. Alla som känner mej vet vilken vimsa jag är och att jag inte är bra på geografi. Särskilt inte ortsnamn. Nu har jag redan stött problem med att referera till platser jag varit på med (rätta) nam. Helt plötsligt refererar jag till Torsby mitt i allt gotländskt och ser skeptiska miner. Men det får jag bjuda på. Har alltid haft svårt med likaklingande namn, som tex Forshaga och Hagfors. Jag VET skillnaden. Och på nån underlig vänster kommer jag alltid tillrätta.
Nu är jag tillrätta. Nu får man jobba vidare tills det blir läge för semester igen.
High fiwe, syrran.


Jag och raukerna.
 
Syrran vid Lummelundagrottan.
 
Det finns lite fler bilder inlagda på äldre inlägg om ni vill se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med lite bilder också. Din storasyster har lite att lära där tycker jag.

Glad ni haft det så härligt! Kanske en tradition ni startat upp nu då?

KRAM moster! /Katrin

Tuss sa...

Ja, men jag har själv haft problem med bilderna. Går bara att ladda en åt gången och uppdatera. sen redigira och ta nästa osv osv. Men dom ärroliga att ha och att visa våra strapatwser. Kram på dej.