måndag 19 oktober 2009

Puh!

Måndag och jag har faktiskt orkat med att springa gata upp och gata ner i jobbet. För att inte tala om trappa upp och trappa ner. Det var ju det som var svårast när det var som svårast. Att gå utför i trappor. Trodde jag skulle få backa mej ner från trejde våningen i hyreshusen. Gött va.
Nu vart det inte så. Inte så illa i alla fall. Men med en helg där jag jämrat mej när jag gått så kan man inte klaga på utvecklingen. Så på´t igen!!!!!!!!! Gick på lite "snällare" träning idag men på torsdag så.........?

Har varit kallt åt fingrarna idag åxå. Fint att det inte regnar eller snöar. Det blir så fort mörkt på kvällen så man hinner liksom inte med. Men om två veckor får vi väl ställa om klockan och då
är det snart advent. Tihi. Det tycker vi om. Mysigt med alla lampor och ljus. Undrar om det blir annorlunda framöver när vi inte har vanliga glödlampor. Det blir aldrig samma varma sken från dom nymodiga. Eller är det jag som är kinkig?

Inga kommentarer: