fredag 12 september 2008

Fredag

Det blev en dryg vecka. Har kört L9 hela veckan och det var iochförsig en trevlig upplevelse. Känns som evigheter sen jag körde det distriktet i någorlunda sammanhängande längre period. Men nu ska jag väl vara där en par veckor till vad det verkar. Det är inte alls säkert för det kan ändras snabbt pga sjukdom och andra omständigheterså man blir flyttad. Roligt i alla fall att ha kontakt med folk på olika linjer. Men helgen känns det som jag kommer att ägna åt förkylning. Förhoppningsvis blir det inte så farligt utan jag kommer iväg till Rudskogen för att kolla in byggena och träffa flickorna med familjer. Längtar efter dom.

Förra helgen var jag ju i Strömstad för postens räkning. En trevlig resa med information om kommande förändringar. Så bjöds det på båttur runt Koster. Hade vädret varit bättre hade det nog varit ännu trevligare men det var överraskande att se all bebyggelse på många av öarna och också vad kargt det var dessimellan. Sen var det en verkligt god 3-rätters middag på kvällen och även dans. Ett mycket ungt band som spelade covers på 70-80tals musik. Dom var faktiskt väldigt bra. Dom var entusiastiska också. Eftersom dom började spela för tidigt och maten var något försenad så hade dom börjat spela innan efterrätten serverades. (Glass!)
Sen var det hemfärd på söndag efter en riklig frukost. Mycet man var tvungen smaka på. Sen var man mycket slö i bussen hem.

Inga kommentarer: