onsdag 27 maj 2009

Lat va!?

Ser att en del anmärker på frenesin i inläggen. Ha! Jag som tycker jag tyckt en hel del på sistone. Just nu tycker jag det blåser för mycket. Stormar. Gick en tur ner till biblioteket i dag på lunchen och det var tungt neröver. Sen när jag gick tillbaka behövde jag bara lyfta fötterna så gick jag som Michael Jackson. Flög fram när vinden sköv mej framåt. Det är inte mycket för att gå till biblioteket längre heller. Det är ju cd-böcker jag lånar och det finns inget hörbart kvar längre som jag kan tänka mej. Jag står på en väntelista så dom ringer när dom får in nytt. Den dom ringde om idag hade jag redan hört så jag fick rota runt i det gamla. Inget roligt. Men då hade dom faktiskt fått in en ny på engelska som jag inte hört så helt i onödan var det inte.
Nu väntar jag på att syrran och jag ska komma iväg och se "Änglar och demoner". Har lyssnat på boken och hoppas att filmen håller måttet. Annars kan man lätt bli besviken om man ser filmen efter att ha "läst" boken. Kanske bättre göra tvärt om i en del fall. Vi såg "Män som hatar kvinnor" men där blev man inte besviken fast dom skurit bort en del handling. Det väsentliga fanns med. Längtar efter nästa i serien.
Det är mycket man vill. Och en del blir ju faktisk av åxå. Så jag ska inte beklaga mej.

1 kommentar:

Grym sjö! sa...

Duktig flicka! :)