torsdag 28 maj 2009

Torsdag 28 maj.

Har idag varit med en speciellt god vän till Karlstad. Inte kanske precis en nöjestripp. Men vi har ändå haft en dag tillsammans och uträttat vad vi skulle. Känns bra. Har åxå fått träffa två av mina töser och två barnbarn. Lite stökigt att ha såna dejter på IKEA men inte mindre roligt. Att ledsaga en pigg, energisk och äventyrslysten Emelie rakt igenom ett sånt varuhus anstränger viljan att vara en alltigenom mild och blid mormor. (Trot!) =)
Ang. mitt förrförra inlägg om reaktioner på min tatuering så var det inte menat till nån särskild. Inte nån jag tror läser min blogg i alla fall. Bara en rent allmän reflektion. Och inte nåt jag fäster mej vid. Jag tackar för all positiv backfeed. Resten får vara.
Godnatt

1 kommentar:

tjocka mamman sa...

Nu förstår jag inte vad du menar, min lilla (b)ängel till dotter gick väl hand i hand med dig genom hela IKEA och inte så mycket som sneglade åt några roliga saker att pilla på !? *skrattar* Hon slocknade fort i bilen och sedan så höll både hon och Idlan igång till klockan var närmare 21, men dom var världens goaste kvällssuddare! :)