söndag 24 maj 2009

Rosen 2

Konstigt vad många sorters reaktioner man möter när man gjort en sån "tok"grej som jag gjorde. Inte för att jag ser den som tokig och ångrar mej, men att man känner att andra tycker så. Har fått så mycket god respons att det räcker och det är den jag räknar med. Till och med dom som säjer att dom inte riktigt förstår vitsen , eller tycker det är fint med tatueringar, MEN är glada för att jag är glad över den. Det är inte fy skam att bjuda på det. Inte för att jag vill ha den för att imponera på andra utan bara för att jag ville ha den. Sen att den fick sitta där den sitter är ju en praktisk sak åxå. För om jag i min själviskhet satt den på ett utomordentligt privat ställe skulle den vara svår att visa för dom som faktiskt ville se den =). Jag kan ju välja att dölja den. Och att jag brukat våld på min egen kropp är ju bättre än att jag gjort det för någon annans vilja.

Nog om detta.

Nu har det faktiskt varit fint väder understundom denna helgen och jag har tagit sköna promenader blandat med nyttiga göromål. Är lite nöjd med mej själv. I morgon ska Erika och flickorn komma och hälsa på både mej och Titti är det meningen. Det ska bli fint att se dom. Jag är så glad att Erika hör av sej och delar med sej av dittan och datten om sej och tjejerna och vad dom gör. Det händer så himla mycket med dom hela tiden. Det är ju fantastiskt att Erika fått jobb nu, men synd att hon inte kan vara hemma med dom nu när dom är så skojiga. Men Per kommer att vara bra för dom han åxå. Mina mågar ÄR bra med barnen. Micke är hemma med Irma och hon verkar inte lida nån nöd heller. Kajsa var i Byn med familjen i fredags så jag träffade dom under lunchstoppet. Lukas har blivit så stor. Nemi med för den delen.
Jag är så himla glad och stolt för både mina barn och barnbarn.

1 kommentar:

Grym sjö! sa...

Roligt att få se rosen med lite bättre bildkvalite än jag kan få i mobilen :) Den blev verkligen snygg!
Kramiz